Start Sztuka sprzedaży - obsługa klienta

Sztuka sprzedaży - obsługa klienta

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukujEmail

Sprzedaż jest podstawą działalności większości istniejących dziś firm, co nie jest łatwym procesem. niejednokrotnie handlowcy są przekonani, że aby zdobyć klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słow. Niestety w ogromnej liczbie przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". W procesie skutecznej sprzedaży należy uwzględnić wiele czynników. Każdy z klientów jest indywidualnością, dlatego powinniśmy przygotować się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.

Szkolenie podejmuje takie tematy jak:

  • Zasady pracy handlowca
  • Techniki sprzedaży
  • Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
  • Sztuka autoprezentacji
  • Przedstawianie oferty
  • Negocjowanie z klientem
  • Obsługa klienta po procesie sprzedaży
  • Nawiązywanie nowych kontaktów
  • Doskonalenie kompetencji w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej relacji z klientem
  • Doskonalenie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania trudnych sytuacji w relacji z klientem
© 2018 ECDL This is a free Joomla-Template from funky-visions.de