Sztuka sprzedaży - obsługa klienta
Sprzedaż jest podstawą działalności większości istniejących dziś firm, co nie jest łatwym procesem. niejednokrotnie handlowcy są przekonani, że aby zdobyć klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słow. Niestety w ogromnej liczbie przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". W procesie skutecznej sprzedaży należy uwzględnić wiele czynników. Każdy z klientów jest indywidualnością, dlatego powinniśmy przygotować się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.
Szkolenie podejmuje takie tematy jak:
- Zasady pracy handlowca
- Techniki sprzedaży
- Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
- Sztuka autoprezentacji
- Przedstawianie oferty
- Negocjowanie z klientem
- Obsługa klienta po procesie sprzedaży
- Nawiązywanie nowych kontaktów
- Doskonalenie kompetencji w nawiÄ…zywaniu i utrzymywaniu dobrej relacji z klientem
- Doskonalenie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania trudnych sytuacji w relacji z klientem
© 2021 ECDL
This is a free Joomla-Template from funky-visions.de